Suomen Beaglejärjestö - Foorumin päävalikko   SUOMEN BEAGLEJÄRJESTÖ
 ALKUUN  BEAGLE-INFO  HAKEMISTO  JÄRJESTÖ  JALOSTUS  TIETOKANTA  TULOKSIA  FOORUMI  VIESTIT
OhjeOhje  HakuHaku  Omat tiedotOmat tiedot  Yksityiset viestitYksityiset viestit  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään

Tutustutaan!
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Beaglejärjestö - Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Selma  

LähetäLähetetty: La 29.04.2006 11:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nita: Nita on näköjään Selman siskopuoli Very Happy Kävin katteleen Nitan sukutaulua ja äiti on näköjään myös Tara kuten Selmalla! Oisko sulla mahdollisesti kuvia Tarasta? Nätti tyttö muuten tuo Nita! Smile

Silverbel: Mä sain Jylpyltä Rapen kuvia, niin varmaan voi sullekkin lähettää, kun en viitti niitä eteenpäin sulle lähettää ilman Jylpyn lupaa, jos ei halua niitä levittää tai muuten...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Nita  

LähetäLähetetty: La 29.04.2006 11:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Selma: Juu... Kattelin myös Selman sukutaulua ja huomasin saman. Selmalla aikalailla sama väritys kuin Nitalla Smile Selmakin on tosi ihana! Otin kyllä kuvia silloin kun kävin Nitaa katsomassa ja valitsemassa. Otin mielestäni Tarastakin kuvan. Jos löydän sen cd:n missä se kuva on niin lähetänkö sulle sähköpostissa?
Takaisin alkuun
Selma  

LähetäLähetetty: La 29.04.2006 11:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nita: Juu tosi mukavaa olisi jos voisit lähettää! Mä en nimittäin ole ollenkaan nähnyt äitiä tai edes kuvia siitä... Mäkin kattelin, että vähän samaa näköä on Nitassa ja Selmassa Smile Harrastelettekos jotain Nitan kanssa? Metsästystä?
Takaisin alkuun
Nita  

LähetäLähetetty: La 29.04.2006 11:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Selma: Toi mun avomieheni mettästelee sen kans. Viime talvena ne toi jo kotiin muutaman rusakon Very Happy Näyttelyissä ollaan oltu kerran ja 7.5 ollaan menos Honkajoelle ryhmänäyttelyyn. Lähetän sul yksityisviestinä sähköposti osoitteeni tai jos sul on sähköpostiosoite näkyvis niin sinne. Niin voidaan keskustella tarkemmin Smile
Takaisin alkuun
silverbel  

LähetäLähetetty: Ti 02.05.2006 9:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jylppy, lähetätäkö mulle vaikka rapen kuvan mun toiseen sähköpostiin: (välilyönnit pois): Beageli @ netti. fi
allablaze  

LähetäLähetetty: Ti 23.05.2006 18:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Moikka!
Täällä Beagle-fani Kaustiselta!
Itse en omista koiraa tällähetkellä mutta kun sen hankinta tulee ajankohtaiseksi niin rotu on jo tiedossa Very Happy
Meillä ollut kotona aina beagleja, isän viimeinen, Josu, lopetettiin tuossa talvella 14vuotiaana! Taisi elää yhtä vanhaksi Josua edeltänyt Pepi!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TaruM  

LähetäLähetetty: To 01.06.2006 15:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Moro!
Täällä Vesilahdella huhuilee uusi foorumin käyttäjä. Very Happy Meidän perheeseen kuuluvat minä Taru, mieheni Joni, tyttäremme Alina ja beaglet Natta eli Eräkaveri Natalia ja Ruttu eli Ala-Anttolan Kerttu joka meillä on sijoituksessa Peikonpojan kennelistä.
Lisäksi meillä on kolme suomenhevosta ja kaksi neitokakadua, joten aikamoisessa eläintarhassa asustelemme. Cool

Itse opiskelen parhaillaan hevoshierojaksi ja jossain vaiheessa laajennan myös ihmispuolelle.

että sellaista! Mukavaa kesän alkua kaikille!
Takaisin alkuun
Juha  

LähetäLähetetty: Ma 07.08.2006 11:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Heippa kaikille,

ja kiitokset aiemmista kommenteista ja neuvoista. Olen Juha Järvenpäästä ja perheeseeni kuuluu avopuolison lisäksi nyt kohta 8 viikkoinen reipas Cora-tyttö. Coran kanssa on tarkoitus tutustua pikkuhiljaa metsän hajuihin ja ääniin sekä myöhemmin syksyllä käydä ihmettelemässä kummajaista nimeltä jänis.

Pitkiä ja raikuvia ajoa kaikille!

Terveisin,

Cora ja Juha

[/img]
Takaisin alkuun
AnnaL  

LähetäLähetetty: Ti 08.08.2006 10:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tämän nimimerkin takana piileskelee myöskin Anna Turusta, 25 ikävuotta kerättynä. Koirakaverina Elvis, 1v 2kk. Pääasiallisena leipälajina tällä hetkellä näyttelyt, tulevaisuudessa katsotaan mihin päädytään. Metsästysviettiä löytyy koiralta, emännältä ei niinkään. Elvis toivoo siis löytävänsä itselleen metsästyskaverin;)

Selma-beaglea olenkin tavannut lenkeillä, molemmat kun täällä Turussa asutaan. Selma-nimimerkin takana olevaan ihmiseen en vielä ole törmännyt, ainoastaan Selma-koiran omistajaan ja hänen poikaansa:)
Noora  

LähetäLähetetty: To 10.08.2006 8:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Täältä löytyy Noora ja Sulo 1v 5kk (Daragoj Lexus) Lappeenrannasta. Tällä hetkellä ollaan oltu toukokuusta saakka Satakunnassa ja palaillaan Lappeenrantaan joskus syksyllä. Tokoa harrastellaan ja mätsäreissä ollaan käyty. Metsälle tositoimiin Sulo ei ole vielä päässyt, välillä tuntuu olevan hyvin kyllä haju hyvin hallussa, mutta välillä saa pupu juosta parin metrin päästä ja Sulo ei edes huomaa sitäSmile
Takaisin alkuun
aapeli  

LähetäLähetetty: Pe 25.08.2006 17:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juha ja Cora: sattuuko teidän Cora olemaan Creeping Hunter Coral?
pisti vaan nimi ja ikä silmiin, ja ajattelin että voisi hyvinkin olla. Itselläni on Creeping hunter ja jos kyseessä on Coral niin meidän koirilla on samat vanhemmat... Voihan olla ettei kyseessä oo Coral.... Confused
Takaisin alkuun
Juha  

LähetäLähetetty: Ma 28.08.2006 9:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aapeli olet aivan oikessa. Cora on Creeping Hunter Coral ja tosiaankin tämä on toinen samoilla vanhemmilla teetetty pentue. Loistavaa salapoliisityötä. Very Happy

Cora ja Juha
Takaisin alkuun
Lilian  

LähetäLähetetty: La 11.11.2006 18:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Täältä löytyy 16-vuotias Jyväskyläläinen tyttönen Emma ja beagleuros Eetu, viralliselta nimeltään Elessar. Ikää Eetulla on 2½ vuotta. :') Isä käy Eemelin kanssa metsällä, ja minä harrastelen enemmän muuta. Minä tuon koiran olen pääosin koulutellut ja sillätavalla. :'D Näyttelyissä ei olla vielä käyty, mutta ensi vuoden puolella olisi sitten näillä näkymin tarkoitus käväistä. Katsoo nyt mitä tulee. .___.

Olisi T O D E L L A mukava kuulla jotakin Eetun sisaruksista !
Pentueeseen syntyi Elessarin lisäksi neljä narttua. Pennut syntyivät Jyväskylässä 14.04.2004, kasvattaja Milja Forsman. Ei kennelnimeä. Mitä nyt ulkomuistista tulee mieleen, niin siskojen nimet olivat Elanor, Eldamar, Elbereth ja Elenya. En tiedä mitään pentueen nartuista, ja olisi hirmu mukava saada kuulla jotain, nähdä vaikka kuvia taivaihtaa muuten vain kuulumisia. :') Ja niin, pentuen vanhemmat ovat Korpikuusen Pinja ja Astalan Roni. ^__^
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Beaglejärjestö - Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Sivu 5 Yht. 5

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Suomen Beaglejärjestö - Finska Beagleklubben r.y