Suomen Beaglejärjestö - Foorumin päävalikko   SUOMEN BEAGLEJÄRJESTÖ
 ALKUUN  BEAGLE-INFO  HAKEMISTO  JÄRJESTÖ  JALOSTUS  TIETOKANTA  TULOKSIA  FOORUMI  VIESTIT
OhjeOhje  HakuHaku  Omat tiedotOmat tiedot  Yksityiset viestitYksityiset viestit  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään

Tutustutaan!
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Beaglejärjestö - Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Selma  

LähetäLähetetty: Ti 18.04.2006 22:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sohvi kirjoitti:
Selma kirjoitti:
Sohvi kirjoitti:
Selma kirjoitti:
Hei beagle-ihmiset!

Eli olen 15-vuotias tyttö Turusta. Itselläni on kaksi omaa sekarotuista koiraa(toinen vasta pentu) ja kaksi kissaa. Vanhemman koiran kanssa harrastetaan aktiivisesti agilitya ja mätsäreitä ym. ja nuoremmankin kanssa on tarkoitus näin tehdä kunhan ikää vähän tulee lisää...
Ulkoilen ja puuhailen melko usein myös tuttavani saksanseisoja-nartun kanssa.Tämä samainen tuttavani sai vähän aikaa sitten beagle-pennun(synt. 9.1.06) ja on pyytänyt minua hoitamaan näyttelypuolen ym., koska on itse enemmänkin kiinnostunut metsästyspuuhista. Eli tulevaisuudessa, kunhan pikkubeagle-neiti kasvaa, olisi tarkoitus aloittaa näyttely/mätsäri-touhu ja ehkä kokeilumielessä jokin muukin harrastus laina-beegulin kanssa. Mutta koska näyttelytouhu on itsellenkin aikas uusi juttu, niin tulen varmasti tarvitsemaan teidän kokeneitten beagle-ihmisten apua Very Happy Olisi myös mukava tutustua saman kennelin koirien omistajiin jne.

Ja hei SILVERBEL! Tämän minun laina-beegulin isän isä on tuo samainen Kiilan Rape, jolla beaglesi on astutettu! Smile
Olisi mukava kuulla jos täällä on muitakin Kiilan kennelin koiria! Very Happy

Heippa. Pakko ihan kysellä, kenenkäs tämä ko. beaglepentu on? Ite harrastan aktiivisesti ajokokeita ja näyttelyitä, ja aika monta beagleihmistä tunnen Turun seudulla. Smile

Beagle on Kiilan Selma nimeltään, mutta en usko että tiiät omistajaa, kun tämä uusi pentu on tietääkseni hänen ensimmäinen beaglensa... Smile

Selvä. Smile Toivottavasti törmätään joskus ajokokeissa tai näyttelyissä.

Juup Very Happy Varmaan tosiaan törmäillään joskus tulevaisuudessa, kun kattelin noita sun kotisivujas, niin näytti siltä, että liikut aika paljon täällä Turun alueella... Mukavat sivut muutenkin ja kauniita beagleja tietysti! Smile Minäkin olen työstämässä meijjän eläimille sivuja ja toivottavasti joskus saan ne valmiiksikin...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Sohvi  

LähetäLähetetty: Ke 19.04.2006 10:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Selma kirjoitti:
Sohvi kirjoitti:
Selma kirjoitti:
Sohvi kirjoitti:
Selma kirjoitti:
Hei beagle-ihmiset!

Eli olen 15-vuotias tyttö Turusta. Itselläni on kaksi omaa sekarotuista koiraa(toinen vasta pentu) ja kaksi kissaa. Vanhemman koiran kanssa harrastetaan aktiivisesti agilitya ja mätsäreitä ym. ja nuoremmankin kanssa on tarkoitus näin tehdä kunhan ikää vähän tulee lisää...
Ulkoilen ja puuhailen melko usein myös tuttavani saksanseisoja-nartun kanssa.Tämä samainen tuttavani sai vähän aikaa sitten beagle-pennun(synt. 9.1.06) ja on pyytänyt minua hoitamaan näyttelypuolen ym., koska on itse enemmänkin kiinnostunut metsästyspuuhista. Eli tulevaisuudessa, kunhan pikkubeagle-neiti kasvaa, olisi tarkoitus aloittaa näyttely/mätsäri-touhu ja ehkä kokeilumielessä jokin muukin harrastus laina-beegulin kanssa. Mutta koska näyttelytouhu on itsellenkin aikas uusi juttu, niin tulen varmasti tarvitsemaan teidän kokeneitten beagle-ihmisten apua Very Happy Olisi myös mukava tutustua saman kennelin koirien omistajiin jne.

Ja hei SILVERBEL! Tämän minun laina-beegulin isän isä on tuo samainen Kiilan Rape, jolla beaglesi on astutettu! Smile

Heippa. Pakko ihan kysellä, kenenkäs tämä ko. beaglepentu on? Ite harrastan aktiivisesti ajokokeita ja näyttelyitä, ja aika monta beagleihmistä tunnen Turun seudulla. Smile

Beagle on Kiilan Selma nimeltään, mutta en usko että tiiät omistajaa, kun tämä uusi pentu on tietääkseni hänen ensimmäinen beaglensa... Smile

Selvä. Smile Toivottavasti törmätään joskus ajokokeissa tai näyttelyissä.

Juup Very Happy Varmaan tosiaan törmäillään joskus tulevaisuudessa, kun kattelin noita sun kotisivujas, niin näytti siltä, että liikut aika paljon täällä Turun alueella... Mukavat sivut muutenkin ja kauniita beagleja tietysti! Smile Minäkin olen työstämässä meijjän eläimille sivuja ja toivottavasti joskus saan ne valmiiksikin...

Kiitoksia kiitoksia. Smile Myös beaglet kiittävät.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
silverbel  

LähetäLähetetty: Ke 19.04.2006 13:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Selma: onko sinulla Selmasta kuvia? Haluaisin kovasti nähdä mahd. paljon Kiilan Rapen jälkeläisiä. Oletkos itse nähnyt rapea ihan livenä? se on kuule komia koira se! Ollaan tässä aiottu astuttaa Bella nyt seuraavsta juoksusta uudestaan, varmaankin rapella...

Terkkuja Selmalle!

t. Anniina&Bella
KeijoN  

LähetäLähetetty: Ke 19.04.2006 14:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voin sanoa että Rape on komee poika. Olen nähnyt sen livenä. Koiralla on ikää jo yhdeksän vuotta, mutta sitä luulis äkkiseltään puolta nuoremmaksi. Astutin oman narttuni sillä, ja tuli neljä pentua, kaikki jo varattu.
Takaisin alkuun
silverbel  

LähetäLähetetty: To 20.04.2006 13:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juu, ei kyllä uskois että rape on niin vanha, menis täydestä viis vuotiaasta...
Selma  

LähetäLähetetty: Pe 21.04.2006 23:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

silverbel kirjoitti:
Selma: onko sinulla Selmasta kuvia? Haluaisin kovasti nähdä mahd. paljon Kiilan Rapen jälkeläisiä. Oletkos itse nähnyt rapea ihan livenä? se on kuule komia koira se! Ollaan tässä aiottu astuttaa Bella nyt seuraavsta juoksusta uudestaan, varmaankin rapella...

Terkkuja Selmalle!

t. Anniina&Bella

En valitettavasti ole nähnyt Rapea enkä muitakaan Selman sukulaisia, sillä kuten sanoin koira ei ole omani vaan tuttuni, joten en ole ollut mukana taapamis-ja hakureissulla Confused Mutta olisi kyllä hirmu kiva joskus tavata Selman sukulaisia ja toivottavasti niin tulee käymään, vaikka näyttelyn yhteydessä Smile Nyt en ole itse Selmaakaan pitkään aikaan nähnyt, omien koirien kanssa on pitänyt kiirettä.

Viimeinen muokkaaja, Selma pvm Ti 20.02.2007 12:07, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
silverbel  

LähetäLähetetty: Ma 24.04.2006 9:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla itellä on Rapesta kuvia, mutta ne on tavallisii paperi kuvia, joten ne pitäs skannata koneelle.. Jos ostetaan se digikamera, ja käydään tässä kattomassa Rapea, niin voin ottaa kuvan.. Se koira on kyllä sen arvonen!
Ennuzga  

LähetäLähetetty: Ma 24.04.2006 11:21    Viestin aihe: Minä ja mun beagleni Vastaa lainaamalla viestiä

hei! Olen Anni tampereelta ja beagleni on Enna. Mulla on myös sekarotuinen espanjan kulkukoira Mila. Perheeni ei harrasta Ennan kanssa mitään, mutta ajattelimme mennä matchshowuhun vai miten se kirjotetaankaan... xDD Koska koiriamme ei ole rekisteröity. Ihan kotikoiriksi otettiin. Ennalla on kyllä suuri metsästysvietti.. =9
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
jylppy  

LähetäLähetetty: Ma 24.04.2006 20:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hei selma.kuule minäpä luulen että se sun hoito piikeli on rapen pojan pentu.ahontauksen otto on sen koiran nimi ja se oli mulla ja sitte möin sen tauriaisen timolle mikkeliin.melkonen ajuri otto on kävin sillä kerran kokeessa ku se oli 1 ja 10kuukautta vanha,ajeli se ykkösen 74.92 lumelta.ja rapen kuvia löytyy minulta ja se majailee nykyään kiilan kennelissä korpilahdella.*** hakea takas vasta syksyllä jos vielä kokeilis nuita karsintoja.sais sitte ilmottaa koti kisoihin minjan ja rapen.
Selma  

LähetäLähetetty: Ti 25.04.2006 21:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jylppy kirjoitti:
hei selma.kuule minäpä luulen että se sun hoito piikeli on rapen pojan pentu.ahontauksen otto on sen koiran nimi ja se oli mulla ja sitte möin sen tauriaisen timolle mikkeliin.melkonen ajuri otto on kävin sillä kerran kokeessa ku se oli 1 ja 10kuukautta vanha,ajeli se ykkösen 74.92 lumelta.ja rapen kuvia löytyy minulta ja se majailee nykyään kiilan kennelissä korpilahdella.*** hakea takas vasta syksyllä jos vielä kokeilis nuita karsintoja.sais sitte ilmottaa koti kisoihin minjan ja rapen.

Joo Ahountauksen Otto on tosiaan Selman isukki Smile Ja Selma siis on peräisin myös tuolta Kiilan kennelistä Korpilahdelta...

Viimeinen muokkaaja, Selma pvm Ti 20.02.2007 12:08, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
jylppy  

LähetäLähetetty: Ti 25.04.2006 21:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

moi selma.lähetä sähköpostiosoitteesi yksityisviestinä.on mulla otosta muutama kuva ja rapesta on kans.mulla on yks uros pentu rapesta myytävänä,mut koehomiin se vaan myydään,jos ei löydy ostajaa ni jätän sit itelle.vappuna on luovutus.emänä on mellakairan minja,yhtävaille valio.
Selma  

LähetäLähetetty: Ke 26.04.2006 16:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jylppy kirjoitti:
moi selma.lähetä sähköpostiosoitteesi yksityisviestinä.on mulla otosta muutama kuva ja rapesta on kans.mulla on yks uros pentu rapesta myytävänä,mut koehomiin se vaan myydään,jos ei löydy ostajaa ni jätän sit itelle.vappuna on luovutus.emänä on mellakairan minja,yhtävaille valio.

Mun sähköposti on tossa linkissä tossa mun viestin alla kun lukee email. Niin siitä on suora linkki sähköpostiin... Mutta voin mä sen sulle muutenkin lähettää... Pistin muuten Selmasta kuvia tonne KUVAT-keskusteluun, menehän kattomaan Smile
Takaisin alkuun
silverbel  

LähetäLähetetty: To 27.04.2006 9:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Selma tai Jylppy: Voitteko lähettää mulle jonkun Rapen kuvista? Question
Nita  

LähetäLähetetty: Pe 28.04.2006 12:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Selma kirjoitti:
Hei beagle-ihmiset!

Täällä myös Kiilan kennelin koira. Kiilan Nita. synt. 9.11.2004. Smile
Takaisin alkuun
Turo  

LähetäLähetetty: Pe 28.04.2006 14:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Elekää hyvät tytöt lainatko joka kirjoitusta!
Tulee jännetupentulehdus hiirtä rullatessa.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Beaglejärjestö - Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Sivu 4 Yht. 5

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Suomen Beaglejärjestö - Finska Beagleklubben r.y