Ruotsin ja Norjan koesäännöt

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Valvojat: Titi Rolin, ansa

Vastaa Viestiin
timkil
Viestit: 302
Liittynyt: Ma 06.09.2004 19:50
Paikkakunta: Lieto

Ruotsin ja Norjan koesäännöt

Viesti Kirjoittaja timkil »

Sekä Ruotsissa että Norjassa aloitetaan tuleva koekausi uusilla säännöillä. Sääntöjä ja ohjeita -valinnan alta pääset lukemaan suomennokset molempien maiden uusista säännöistä.
Ruotsalaiset kannustavat tutkan käyttöön arvostelun apuvälineenä. Norjalaiset suhtautuvat hyvin ankarasti perusteettomiin luopumisiin. Monta muuta mielenkiintoista asiaa näistä koesäännöistä löytyy.

Käykääpä lukemassa!

Timo K.
Timo Kilpeläinen
KeijoN
Viestit: 770
Liittynyt: Ti 04.10.2005 11:57
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja KeijoN »

Minusta Suomalainen koesääntö istuu varsin hyvin ainakin minun tajuntaani, varsingin ennen paljon tuomaroinneena.
Aikalailla pitkään karsastin sitä hakunumeeroo numeroitaessa, mut jiotenkin mä oon siihenkin jo vähän pehmennyt.
En tiedä Ruotsin enkä Norjan koesäännöistä yhtään mitään , mut jotenkin arvioisin niiden metsästyskulttuurin perusteella, että Ruotsi on lähempänä meitä.
Itse pääsin kerran Ruotsia vastaan koirallani ottelemaan ja minun koiralleni oleva Ruotsalainen ( joka osasi Suomee ) tuomari kehui kovasti Suomen sääntöjä ja varmaan toi tutkahommakin on Suomalaisten tapaan lähempänä heidän sydäntään, kuin Norjalaisten.
Vastaa Viestiin