Luoksetulo?

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Valvojat: Titi Rolin, ansa

Vastaa Viestiin
silverbel
Viestit: 159
Liittynyt: Ke 01.02.2006 13:40
Viesti:

Luoksetulo?

Viesti Kirjoittaja silverbel »

Minulla on ongelma..haluaisin että begulini tulisi kutsusta luokse, mutta kun se pääsee irti, "sillä ei ole korvia"..se ei kuuntele mitään..Miten te olette opettaneet koiranne tuleemaan kutsusta luokse?
Beagle Bella
Outi.A
Viestit: 58
Liittynyt: Su 12.02.2006 13:56
Paikkakunta: Pyhäselkä/Hammaslahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Outi.A »

Ei ole meidänkään pojalla aina välillä korvia... Mutta tässäpä on sitten neuvoa:
http://www.kumikana.org/koulutus/luoksetulo1.htm
Osoitteesta http://kumikana.org löytyy muutakin koulutukseen liittyviä asioita. Käykää ihmeessä kurkaamassa!
Sinttura & Junttura
Viestit: 770
Liittynyt: To 22.09.2005 8:45
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinttura & Junttura »

Meillä löytyy jonkinlaiset korvat tuolta Urokselta, mutta viivellä näyttää tieto niihinkin menevän. Mutta tätä yksilöä voi pitää myös irti pihalla

Neiti sitten tiputtaa kyllä korvansa, sen perään on turha huudella. Agility harkoissa se pysyy hanskassa kun se tietää, että minulla on makkara pussi taskussa. Taas jos vedetään rataa, hirttää sillä kaasu pohjaan, tosin vielä se ei ole omille teilleen lähtenyt ainoastaan tehny omaa rataa kentällä.
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
Sohvi
Viestit: 772
Liittynyt: La 29.10.2005 16:38

Viesti Kirjoittaja Sohvi »

Sinttura & Junttura kirjoitti:Meillä löytyy jonkinlaiset korvat tuolta Urokselta, mutta viivellä näyttää tieto niihinkin menevän. Mutta tätä yksilöä voi pitää myös irti pihalla

Neiti sitten tiputtaa kyllä korvansa, sen perään on turha huudella. Agility harkoissa se pysyy hanskassa kun se tietää, että minulla on makkara pussi taskussa. Taas jos vedetään rataa, hirttää sillä kaasu pohjaan, tosin vielä se ei ole omille teilleen lähtenyt ainoastaan tehny omaa rataa kentällä.

Meillä oli alkuaikoina vähän samaa ongelmaa, että kaasu pohjaan ja eikun omaa rataa vetämään. :D
silverbel
Viestit: 159
Liittynyt: Ke 01.02.2006 13:40
Viesti:

Viesti Kirjoittaja silverbel »

Outi A: Nuo kumikanan sivut ovat kyllä hyvät kiitos avusta taidankin kokeilla noita vinkkejä heti!:)
Beagle Bella
Vastaa Viestiin