Tutustutaan!

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Valvojat: Titi Rolin, ansa

Sarsku
Viestit: 24
Liittynyt: Pe 23.09.2005 21:27

Tutustutaan!

Viesti Kirjoittaja Sarsku »

Olisi mukava tutustua upouuden foorumin väkeen!

Siis...jospa kertoisimme hieman itsestämme ja kavereistamme! Onnistuuko? :P
Kirppu
Viestit: 11
Liittynyt: To 22.09.2005 12:43
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Ella ja Kirppu

Viesti Kirjoittaja Kirppu »

Heips!

Pilvi ja Anssi Jyväskylästä/Kuopiosta sekä beaglemme Ella 13, ja Kirsikka eli Kirppu 1-v.

Kirpun kanssa olemme aloittaneet tänä syksynä metsästystreenit ja kovasti koira jo hakee jälkeä ja vaikuttaa innokkaalta. Ella mummo joutuu jäämään kotivahdiksi kun neidin selkä ei meinaa kestää juoksemista:(

Harrastamme myös Kirpun kanssa tokoa sen verran kun pikkuneiti jaksaa kirppuilultaan keskittyä :roll: ja näyttelyissäkin käydään silloin tällöin.
Beagle100
Viestit: 1
Liittynyt: To 29.09.2005 22:10

Viesti Kirjoittaja Beagle100 »

Moi! Olen Olli, minulla ei vielä beagleä ole, mutta ensi kesänä hankimme! Kiitos tällaisesta foorumista kiva olla täällä :D
Viimeksi muokannut Beagle100, Su 23.05.2010 23:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ansa
Viestit: 411
Liittynyt: To 22.09.2005 19:15
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja ansa »

No mä olen Anna, Turusta. Omassa kämpässä ei tällä hetkellä asustele beaglea eikä muutakaan eläintä, jossain vaiheessa sellaisen hankinta toivottavasti onnistuu...Pentukuume on kova. Opiskelen yliopistossa fysiikkaa ja vapaa-ajalla istun koneella tai osallistun aktiivisesti opiskelijaelämään...

Kotona Raisiossa asustavat beaglet Jursi (Väkä-Jiin Jursi, s. -97) ja tyttärensä Pisku (Kukkarokivi Mirva, s. -98 ). Heitä aina välillä lainailen kun tulee ikävä :) Itse en varsinaisesti metsästä vaikka luvat onkin, mutta käyn kyllä koirien kanssa metsässä ihan muuten vaan. Isä hoitaa metsästyspuolen.
Viimeksi muokannut ansa, Ti 04.10.2005 15:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Henkka mies man
Viestit: 401
Liittynyt: Ti 27.09.2005 7:18
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henkka mies man »

Morjesta vaan kaikille!!

Sakke Laukaasta ja Astalan Henkka 1v 4kk. Hoitelen tuossa muiden harrastusten oheella myös Keski-suomen Beagle Ry:n sihteerin tehtäviä.

Nenäpunkista on päästy eroon ja nyt ajosta tulee muutakin kuin "röhkimistä" ja aivastelua.

Hyviä ajoja tänä syksynä. Pisin 75min, yleensä tosin 15-30min. Viime talvelta kaksi kaatoa. Tammi ja Helmikuussa. Lumella ajot kulki jo melko hyvin, mutta sulalla kelillä meinaa olla tuota vauhtia vähän turhan paljon. Kaato pitäisi saada ennen kuin lumet tulee. Tarkoitus, että kun 30min on ajanut niin panokset piippuun.. :D
-Jos ei metsästykseen jalostetulla koiralla metsästä, niin mitä sillä sitten pitäisi tehdä?-
ona
Viestit: 4
Liittynyt: Pe 30.09.2005 14:37
Paikkakunta: Mustasaari

Viesti Kirjoittaja ona »

Tervehdys vaan Mustasaaresta!

Olen 27-vuotias länsigöötanmaanpystykorvan omistaja, joka harrastaa agilityä.

Ja ennenkuin ajatte minut pois, kerron että ei, en ole eksynyt väärälle foorumille. Beagleihmisiä olen minäkin. :D
Vanhempieni luona asustaa isäni kanssa yhteisomistuksessa oleva beagle-pappa Prihan Riku, jolla on jo ikää 11 vuotta.
Ennen Rikua meillä oli Jerry-beagle, joka jäi alle 2-vuotiaana auton alle :(

Hienoa, että meillä on nyt tämä helppokäyttöinen foorumi. Toivottavasti keskustelu on vilkasta!

Kuva
Sarsku
Viestit: 24
Liittynyt: Pe 23.09.2005 21:27

Viesti Kirjoittaja Sarsku »

Täällä Sari ja Pomo 1v. Suodenniemeltä.

Pomo puhkuu intoa metsällä...meno on niin kovaa, että ei aina muista laittaa silmiä kiinni pahimmissa pusikoissakaan...ja sitten silmät meinaavat tulehtua. No ehkä se viisaus kasvaa iän myötä! :lol: Yksi näyttelykäyntikin on jo takana elokuulta. :D

Tämä on eka beagle meillä ja nyt vuoden kokemuksella voin sanoa, että beegelit valloittavat sydämen totaalisesti! :P
antti1979
Viestit: 127
Liittynyt: Pe 23.09.2005 7:50
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antti1979 »

Moi!

Täällä Antti ja 1,5 vuotias beagletyttö Mäki-Haukun Ira Palokasta.

Jänistä on koitettu uutterasti metsistä etsiä mutta sellaista superkuumaa jälkeä joka laukaisisi vietin kunnolla ei ole vielä löytynyt. Mutta eiköhän se tänä syksynä löydy. Ira hakee kuitenkin uutterasti ja käy katselemassa kauempaakin isännästä.

Näyttelyssä on kerran käyty ja itse hoitelen myös juristin virkaa ajokokeissa.
tainak
Viestit: 2
Liittynyt: Ti 04.10.2005 17:42
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja tainak »

Taina K ja Pimu 15 kk. Pimu on rekisterinimeltään Jutta. On käyty tuolla metsässä aina, kun on keritty ja päästy vähän ajamisen makuun se ensimmäinen kaato vain puuttuu. Näyttelyssäkin on kax kertaa käyty ei millään huippu menestyksellä :( , mutta neiti on vielä niin hintelä, että kunhan massaa saadaan niin voi tuloksetkin parantua koska vikoja ei pahemmin ole. :wink:
Sinttura & Junttura
Viestit: 770
Liittynyt: To 22.09.2005 8:45
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinttura & Junttura »

Tere,

Erja Keski-Pohjanmaalta ilmottautuu, alamaisiin kuuluu avokin lisäksi 7-vuotias uros Iiro ja 1,5-vuotias narttu Siita (Hutikan China). Koiran ja Beaglen omistajana olen ollut helmikuusta 2003 eli Iiro tuli meille aikuisena Heinolasta. Vuosi 2005 alkoi uuden perheenjäsenen kanssa totutellessa kun pikkuneiti saapui sekoittamaan pakkaa.

Koirat asuvat kanssamme tässä "hullujen huoneessa" eli mummojen asuttamassa kerrostalossa. Pupun metsästyksen lisäksi harrastan koiriemme kanssa näyttelyssä käyntiä ja nuoremman kanssa agilityä. Ensi keväänä on tarkoitus kokeilla verijälkeä Siitan kanssa. Iiro kävi syksyllä meidän ensimmäisessä ajokokeessa, hakukokeeksi meni mutta jostainhan nekin kisat on aloitettava. Itse odotan piiriltä ajokoetuomarikorttia....
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
Omani
Viestit: 1
Liittynyt: To 06.10.2005 19:52
Paikkakunta: Lappajärvi

Viesti Kirjoittaja Omani »

Terve, olen uusi täällä, muuten kyllä en ihan uusi.

Beagleen olen tutustunut poikani myötä ja sitten se onkin ollut menoa ajavien koirien kanssa. Kennelnimeni on Omani, jolla on kasvatettu vuosia sitten pari saluki-ja beaglepentuetta. Salukeista on kymmenkunta valiokoiraa, beagleista yksi, joka on Omani Metsäneuvos. Nyt minulla on nuori beagle Astalan Hilla, tuossa yläpuolella mainitun Astalan Henkan siskolikka. Hillan kämppäkaverina on suomenajokoiranarttu Kullanmutkan Kulta. Viereisessä tarhassa kaluaa hirvensorkkaa karjalankarhukoiranarttu Kärväksen Kiiski (Jaakko-pojan hallinnassa). Puuhaa näissä riittää ihan tarpeeksi.

Toivon tälle foorumille onnea ja menestystä.
Mukava keksintö! :D
Turo
Viestit: 11
Liittynyt: La 08.10.2005 21:22
Paikkakunta: Puolanka

Viesti Kirjoittaja Turo »

Morjens!

Vanhassa maalaistalossa asuvaan perheeseemme kuuluu minun, vaimoni ja 8-vuotiaan tyttäremme lisäksi 2 hevosta, 14-vuotias ukrainanajokoirauros (50% karjalankarhukoira ja 50% suomenajokoira), 3-vuotias suomenajokoiranarttu ja 2-vuotias beaglenarttu Moona. Tilapäisesti tällä hetkellä muutama 7.10 syntynyt pikkupiikeli, kuten kuvasta näkyy.
Kuva
nöpö02
Viestit: 71
Liittynyt: Ma 10.10.2005 22:46
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nöpö02 »

Heippa!
Sanna K. ja Korpikuusen Nöpö.
Nöpö (3v.) etsii tosi sitkeästi jänistä.Hukkia tulee herkästi, mutta sen verrran sitkeyttä neidistä löytyy että 5 kaatoa olemme saaneet. :)(tälle syksylle)
KeijoN
Viestit: 770
Liittynyt: Ti 04.10.2005 11:57
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja KeijoN »

Moi vaan kaikille !

Olen Nykäsen Keijo Laukaasta, Beagleni on Soitinmäen Kata.
Tarkoitus olisi vielä osallistua ajokokeisiin tämän kauden aikana,jos saan koiran korvista tulehduksen pois tarpeeksi ajoissa.
Siinä mielessä ei ole vielä kiirettä, koska koiralla on äänen anto vielä aika tiukassa ajossa. Intoa kyllä riittäisi niin koiralla kuin isännälläkin.
Minna

Viesti Kirjoittaja Minna »

Tervehdys!

Minä olen Minna ja koirani on Rape (Mallotbackan kennelistä Kokkolasta). Asustellaan Haukiputaalla ihan kaksin. Kovasti harrastellaan kaikenlaista yhdessä. Pupuja on kaadettu jo tällekkin syksylle. :P
Vastaa Viestiin