Tutustutaan!

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Valvojat: Titi Rolin, ansa

Suvi
Viestit: 1
Liittynyt: To 24.11.2005 11:34
Paikkakunta: Hattula

Tervehdys kaikille!

Viesti Kirjoittaja Suvi »

Olen Suvi Jaakkola 23v ja kirjoittelen Hattulasta. Valtaisaan laumaamme kuuluu miheni Elias, pojat Joel 6v ja Vilho 4v, beaglet Mujunmaan Eiku -00 ja sen tämän kesäinen pentu Marikki, sekaroturakki Miska, pari kissaa ja marsu :shock:
Harrastuksiin kuuluu metsällä ja kokeissa käyminen. Myös näyttelyissä on jonkun verran käyty ja pennun kanssa on vakaa aikomus mennä paitsi metsälle myös tokoon ja agilityyn, joita on harrastettu Miskankin kanssa. :D Vapaa-aika joka perheeltä ja opiskeluilta jää kuluu tarkasti koirien kanssa.

Kuten edellisestä voi päätellä olemme nuoremmasta päästä väkeä , jota beaglerintamalla tapaa. Kaikille tapaamillemme beagleihmisille kiitos lämpimästä ja ystävällisestä vastaanotosta jonka olemme saaneet!

Iloiset alkutalven terveiset kaikille :P
Chevy
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 28.11.2005 21:10

Viesti Kirjoittaja Chevy »

Olen Mari ja täältä Länsi-Suomesta. Itse en omista Beagleä, mutta handlaan tuttavien kaksi vuotiasta Beagle-tyttö Lottaa näyttelyissä. Ja kai sitä joskus täytyy yrittää sinne ajokokeisiinkin mukaan :shock:

Itselläni on tällä hetkellä isommat koirarodut, Labradorinnoutaja ja Saksanpaimenkoira (myöskin näyttelyissä käyvät) Mutta yllätyin beagleharrastajien ystävällisyydestä ja rehellisyydestä. Sitä kun oli tottunut tuolla toisissa kehissä aivan muunlaiseen vastaanottoon. Te olette ihania ihmisiä!! :D

JA kukapa tietää, omistanko minäkin seuraavaksi Beaglen!! :wink:
tomni
Viestit: 2
Liittynyt: Ke 30.11.2005 21:25

Viesti Kirjoittaja tomni »

Moro :D pitää tulla testaamaan tämän palstan toimivuus, no siis asustelen täällä kymenläänissä ja tällä hetkellä tuossa sohvalla makaa karkkari mäyris ja pitäähän tuommonen beaglekin olla kerta tänne palstalle kirjoittaa 8)
Sohvi
Viestit: 772
Liittynyt: La 29.10.2005 16:38

Viesti Kirjoittaja Sohvi »

Chevy >> kuka tietää, jos vaikka mettähommista kiinnostut, niin sitten käydään niissä yhdessä :) Mullekin kun tuo ajokortti on tulossa..
Chevy
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 28.11.2005 21:10

Viesti Kirjoittaja Chevy »

Sohvi --> Kukapa tietää :lol: Näemmekö Helsingissä tulevana viikonloppuna ? Taidamme tarvita Lottan kanssa isoja peukutuksia.. :roll:
hiltu
Viestit: 14
Liittynyt: Ma 28.11.2005 22:17
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja hiltu »

Heips! Minä olen Satu ja ajan "haaskaamiseksi" joskus katselen näitä sivuja, ovat ihan kivat. Meillä on kaksi jäniksenkerruukonetta eli googlea: emokoira Niisku (12v.) ja tytär Tiltu (5v.). Ei ole elämä tylsää!

Metsästysinto on molemmilla koirilla kova (miehelläni myös...:) ), Tiltulla muutama ajokoekin takana. Niisku nauttii "osa-aikaeläkettä", mutta pääsee toisinaan metsään, että mieli pysyy virkeänä. Kotona koirien aika kuluu ikkunasta katsellessa ja joutavia haukuskellessa. Tiltu pitää erityisesti lämpimästä ja nukkuu petinsä päälliskankaan sisässä siten, että vain möykky petillä kertoo jotain sisällä tuhisevasta pienestä haisulista. Kuulumisiin...Satu
mitoivan
Viestit: 9
Liittynyt: Su 15.01.2006 13:40
Paikkakunta: kajaani

Viesti Kirjoittaja mitoivan »

Heipä Hei!
Toivasen Minna Kajaanista esittäytyy.. :lol:
sängyllä kuorsaa Beagleneito Aino (synt. 2001) jonka kanssa aika ei kyllä tule pitkäksi, niin ihmisrakas kun hän on... :roll:
vanhempien luota löytyy Ainon emä sekä emänemä, Elli ja Bella. Ympäri Suomen löytyy neljä pentuetta.

Aino on hieman arka tapaus, pentuna pelkäsi pimeää... :oops: mutta onneks nyt jo ulos uskaltautuu iltapissille.. ;) isäni opettaa koiraa metälle, viime syksynä jo hieman jotain saatiin aikaseksi, eli jäljet löysi.. tosin sitten ei enää jälkiä ollutkaan, eli ei kunnon ajolle ole yksin päässyt, emän kanssa kyllä muutamat ajot on ottanut..

mutta näin.. Ainon sisaruksista olisi kiva kuulla.. saapi privailla.. ;)
Remu
Viestit: 107
Liittynyt: La 28.01.2006 13:47
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Remu »

Minä olen Anna, 15v, Espoosta ja perheessämme on huhtikuussa 5 vuotta täyttävä beaglenarttu Remu. Mukavasti on isän kanssa metsällä juossut, kahdeksan pupuakohan nyt on saanut, vaikkakin jänismaastot ovat meiltä vähän pidemmän matkan päässä, että pääasiassa vain joinain viikonloppuina on ajoon päässyt. Kotopuolessa sitten seuraillaan metsissä jälkiä remmin päästä. :wink:
Muutamassa Match Show'ssa olemme vierailleet, emme kummoisella menestyksellä, mutta koko ajan opin lisää ja eiköhän tämä tästä. Vaikka toki ei voitto tai sijoittuminen ole tärkeintä. Ainakin on koira oppinut rauhalliseksi. Viimeksi saimme vähän päälle 4 tuntia(!) odotella kunnes pääsimme ensimmäistä kertaa kehään. :?
Agility kiinnostaisi minua, koirasta en sitten tiedä, mutta sopivaa paikkaa ei läheltä oikein löydy.
Ajokokeisiin olisi kiva koira myös joskus viedä, mutta itse en omaa niistä kovin suurta tietoa vielä, joten ne ovat ajankohtaisempia vähän myöhemmin.
silverbel
Viestit: 159
Liittynyt: Ke 01.02.2006 13:40
Viesti:

Viesti Kirjoittaja silverbel »

Olen Anniina Oiva 13 vuotta ja omistan kesäkuussa 3-v täyttävän beaglenarttu bellan..Bella odottaa ensimmäisiä pentuja ja se astutettiin 29.12.05 KIILAN RAPElla. asumme anetjärvellä ja harrstan bellan kanssa toko ja ns. kotiagilityä..:)
Beagle Bella
Titi Rolin
Viestit: 297
Liittynyt: Su 12.02.2006 15:10
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Titi Rolin »

Kirkkonummella asuu kohta 2 vuotias Bigge-beagle Titin ja Göranin huusollissa. Bigge on hyvä metsästyskaveri ja oikein mukava kotikoira. Kun tällä hetkellä on rauha metsässä ja pikku-puppelit keräävät voimia syksyä varten satsataan Biggen kanssa voimavarat hyvän käytöksen oppimiseen. Haaveena ois että Bigge oppisi tulemaan käskystä ajosta pois ja kulkemaaan nätisti hihnassa kylä-kävelyllä.

Titi,
kaimani on beagle!
Outi.A
Viestit: 58
Liittynyt: Su 12.02.2006 13:56
Paikkakunta: Pyhäselkä/Hammaslahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Outi.A »

Morjensta vaan kaikille tasapuolisesti!

Olen Antikaisen Outi ja olen 13-vuotias. Asun Joensuun naapurissa pienessä kylässä nimeltä Hammaslahti. Täällä keskellä korpea asumme omakotitalossa, mutta sehän on vaan hyvä kun näiden koirien kanssa puuhailee.

Nyt minulla on sitten ensinmäinen ihan virallisesti oma koira, Beagle Kainunkarin Roni (synt. 12.5.2004). Löytyy myöskin Bernhardinkoira lyhytkarvainen (Fin Mva Foliant's Bach.)

Koko minun pienen elämän ajan meillä on ollut koko ajan koira/koiria, eli olen siis elänyt koirien keskellä. Noin 11-vuotiaana rupesi koirat kiinnostamaan jo kovasti, vaikka olen aina ollut koira ihminen. Vuonna 2004 ruettiin sitten etsimään meille toista koiraa Bernhardilaisen lisäksi ja juuri sopivasti Ronin kasvattaja (vanha tuttu meille) soitti ja ilmoitti pentueesta. Kesällä 2004 me lähdimme sitten hakemaan uros pentua kotiin Kokkolasta.

Omien koirien lisäksi olen esittänyt muiden koiria näyttelyissä ja myöskin vähän treenannut karjalankarhukoiraa näyttelyihin.

Tällä hetkellä harrastan koirien kanssa kovasti näyttelyitä ja isä hoitaa enemmän sittten tuo metsästyspuolen Ronin kanssa.


Keväisin terveisin: Outi&Roni
Selma
Viestit: 17
Liittynyt: Ma 17.04.2006 0:31
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Selma »

Hei beagle-ihmiset!

Eli olen 15-vuotias tyttö Turusta. Itselläni on kaksi omaa sekarotuista koiraa ja kaksi kissaa. Vanhemman koiran kanssa harrastetaan aktiivisesti agilitya ja mätsäreitä ym. ja nuoremmankin kanssa on tarkoitus näin tehdä kunhan ikää vähän tulee lisää.
Tuttavani sai vähän aikaa sitten beagle-pennun(synt. 9.1.06) ja on pyytänyt minua hoitamaan näyttelypuolen ym., koska on itse enemmänkin kiinnostunut metsästyspuuhista. Eli tulevaisuudessa, kunhan pikku beagle-neiti kasvaa, olisi ehkä tarkoitus aloittaa näyttely/mätsäri-touhu laina-beaglen kanssa. Näyttelytouhu on itsellenkin aikas uusi juttu, joten täällä ajattelin vähän opiskella asiaa..
Viimeksi muokannut Selma, Ti 20.02.2007 11:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sohvi
Viestit: 772
Liittynyt: La 29.10.2005 16:38

Viesti Kirjoittaja Sohvi »

Selma kirjoitti:Hei beagle-ihmiset!

Eli olen 15-vuotias tyttö Turusta. Itselläni on kaksi omaa sekarotuista koiraa(toinen vasta pentu) ja kaksi kissaa. Vanhemman koiran kanssa harrastetaan aktiivisesti agilitya ja mätsäreitä ym. ja nuoremmankin kanssa on tarkoitus näin tehdä kunhan ikää vähän tulee lisää...
Ulkoilen ja puuhailen melko usein myös tuttavani saksanseisoja-nartun kanssa.Tämä samainen tuttavani sai vähän aikaa sitten beagle-pennun(synt. 9.1.06) ja on pyytänyt minua hoitamaan näyttelypuolen ym., koska on itse enemmänkin kiinnostunut metsästyspuuhista. Eli tulevaisuudessa, kunhan pikkubeagle-neiti kasvaa, olisi tarkoitus aloittaa näyttely/mätsäri-touhu ja ehkä kokeilumielessä jokin muukin harrastus laina-beegulin kanssa. Mutta koska näyttelytouhu on itsellenkin aikas uusi juttu, niin tulen varmasti tarvitsemaan teidän kokeneitten beagle-ihmisten apua :D Olisi myös mukava tutustua saman kennelin koirien omistajiin jne.

Ja hei SILVERBEL! Tämän minun laina-beegulin isän isä on tuo samainen Kiilan Rape, jolla beaglesi on astutettu! :)
Olisi mukava kuulla jos täällä on muitakin Kiilan kennelin koiria! :D
Heippa. Pakko ihan kysellä, kenenkäs tämä ko. beaglepentu on? Ite harrastan aktiivisesti ajokokeita ja näyttelyitä, ja aika monta beagleihmistä tunnen Turun seudulla. :)
Selma
Viestit: 17
Liittynyt: Ma 17.04.2006 0:31
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Selma »

Sohvi kirjoitti:
Selma kirjoitti:Hei beagle-ihmiset!

Eli olen 15-vuotias tyttö Turusta. Itselläni on kaksi omaa sekarotuista koiraa(toinen vasta pentu) ja kaksi kissaa. Vanhemman koiran kanssa harrastetaan aktiivisesti agilitya ja mätsäreitä ym. ja nuoremmankin kanssa on tarkoitus näin tehdä kunhan ikää vähän tulee lisää...
Ulkoilen ja puuhailen melko usein myös tuttavani saksanseisoja-nartun kanssa.Tämä samainen tuttavani sai vähän aikaa sitten beagle-pennun(synt. 9.1.06) ja on pyytänyt minua hoitamaan näyttelypuolen ym., koska on itse enemmänkin kiinnostunut metsästyspuuhista. Eli tulevaisuudessa, kunhan pikkubeagle-neiti kasvaa, olisi tarkoitus aloittaa näyttely/mätsäri-touhu ja ehkä kokeilumielessä jokin muukin harrastus laina-beegulin kanssa. Mutta koska näyttelytouhu on itsellenkin aikas uusi juttu, niin tulen varmasti tarvitsemaan teidän kokeneitten beagle-ihmisten apua :D Olisi myös mukava tutustua saman kennelin koirien omistajiin jne.

Ja hei SILVERBEL! Tämän minun laina-beegulin isän isä on tuo samainen Kiilan Rape, jolla beaglesi on astutettu! :)
Olisi mukava kuulla jos täällä on muitakin Kiilan kennelin koiria! :D
Heippa. Pakko ihan kysellä, kenenkäs tämä ko. beaglepentu on? Ite harrastan aktiivisesti ajokokeita ja näyttelyitä, ja aika monta beagleihmistä tunnen Turun seudulla. :)
Beagle on Kiilan Selma nimeltään, mutta en usko että tiiät omistajaa, kun tämä uusi pentu on tietääkseni hänen ensimmäinen beaglensa... :)
Sohvi
Viestit: 772
Liittynyt: La 29.10.2005 16:38

Viesti Kirjoittaja Sohvi »

Selma kirjoitti:
Sohvi kirjoitti:
Selma kirjoitti:Hei beagle-ihmiset!

Eli olen 15-vuotias tyttö Turusta. Itselläni on kaksi omaa sekarotuista koiraa(toinen vasta pentu) ja kaksi kissaa. Vanhemman koiran kanssa harrastetaan aktiivisesti agilitya ja mätsäreitä ym. ja nuoremmankin kanssa on tarkoitus näin tehdä kunhan ikää vähän tulee lisää...
Ulkoilen ja puuhailen melko usein myös tuttavani saksanseisoja-nartun kanssa.Tämä samainen tuttavani sai vähän aikaa sitten beagle-pennun(synt. 9.1.06) ja on pyytänyt minua hoitamaan näyttelypuolen ym., koska on itse enemmänkin kiinnostunut metsästyspuuhista. Eli tulevaisuudessa, kunhan pikkubeagle-neiti kasvaa, olisi tarkoitus aloittaa näyttely/mätsäri-touhu ja ehkä kokeilumielessä jokin muukin harrastus laina-beegulin kanssa. Mutta koska näyttelytouhu on itsellenkin aikas uusi juttu, niin tulen varmasti tarvitsemaan teidän kokeneitten beagle-ihmisten apua :D Olisi myös mukava tutustua saman kennelin koirien omistajiin jne.

Ja hei SILVERBEL! Tämän minun laina-beegulin isän isä on tuo samainen Kiilan Rape, jolla beaglesi on astutettu! :)
Olisi mukava kuulla jos täällä on muitakin Kiilan kennelin koiria! :D
Heippa. Pakko ihan kysellä, kenenkäs tämä ko. beaglepentu on? Ite harrastan aktiivisesti ajokokeita ja näyttelyitä, ja aika monta beagleihmistä tunnen Turun seudulla. :)
Beagle on Kiilan Selma nimeltään, mutta en usko että tiiät omistajaa, kun tämä uusi pentu on tietääkseni hänen ensimmäinen beaglensa... :)
Selvä. :) Toivottavasti törmätään joskus ajokokeissa tai näyttelyissä.
Vastaa Viestiin