Suomen Beaglejärjestö - Foorumin päävalikko   SUOMEN BEAGLEJÄRJESTÖ
 ALKUUN  BEAGLE-INFO  HAKEMISTO  JÄRJESTÖ  JALOSTUS  TIETOKANTA  TULOKSIA  FOORUMI  VIESTIT
OhjeOhje  HakuHaku  Omat tiedotOmat tiedot  Yksityiset viestitYksityiset viestit  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään

Vuosikirja ja rotukeskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Beaglejärjestö - Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Gia  

LähetäLähetetty: Ma 05.02.2007 12:45    Viestin aihe: Vuosikirja ja rotukeskustelu Vastaa lainaamalla viestiä

Eiköhän siirretä tämä vuosikirja-keskustelu tänne omaksi jutukseen, sillä se tuskin liittyy mitenkään niihin viimeisiin pentuihin...

Olen kanssa samoilla linjoilla siitä, että vuosikirja olisi tervetullut kirja. Miksi asia voitaisiin ottaa esille vuosikokouksessa, niin siellä ollaan kasvotusten juttelemassa ja pohtimassa millaisella porukalla se voitaisiin toteutta. Koska tekijät ovat löytyneet muillakin rotujärjestöillä, niin tuskin ne meidän porukastakaan uupumaan jäävät... tai sitten meillä menee todella surkeasti. Sitä minä myös ihmettelen, ettei niitä näyttelyarvosteluja saada liitettyä tietokantaan? Ainakin Saksanseisojakerho on onnistunut saamaan kaikki arvostelut tietokantoihinsa. Mutta minä nyt ymmärrän tietotekniikasta yhtä paljon kun pässi tähdistä, joten siihen en ota sen enempää kantaa...

Jahas...sinne olikin ehditty jo avaamaan uusi aihe vuosikirjalle... Tämä onkin sitten turha avaus...
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Beaglejärjestö - Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Suomen Beaglejärjestö - Finska Beagleklubben r.y