Suomen Beaglejärjestö - Foorumin päävalikko   SUOMEN BEAGLEJÄRJESTÖ
 ALKUUN  BEAGLE-INFO  HAKEMISTO  JÄRJESTÖ  JALOSTUS  TIETOKANTA  TULOKSIA  FOORUMI  VIESTIT
OhjeOhje  HakuHaku  Omat tiedotOmat tiedot  Yksityiset viestitYksityiset viestit  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään

Toimintaehdotuksia

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Beaglejärjestö - Foorumin päävalikko -> Nuorisopalsta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Piia&Taavi  

LähetäLähetetty: Ke 23.11.2011 10:37    Viestin aihe: Toimintaehdotuksia Vastaa lainaamalla viestiä

Moikka,

Vuosi lähenee kovaa vauhtia loppuaan ja on aika suunnitella ensi vuoden kulkua.

Nyt toivoisinkin ajatuksia siitä, minkälaista nuorisotoimintaa jäsenistö haluaisi ensi vuodelle.

Otan mielelläni vastaan kaikenlaisia ajatuksia toiminnasta, katsotaan sitten miten toiveita voisi toteuttaa.

Ajatuksiaan voi kertoa minulle tässä viestiketjussa, yksityisviestillä tai sähköpostitse piia.kuusisto@beaglejärjesto.fi

Piia
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Maria-Riitta Huhta  

LähetäLähetetty: Ke 23.11.2011 11:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä varttuneeseen ikään päässyt ehdotan teille nuorille ja tietenkin myös BEAGLEJÄRJESTÖN hyväksyntää, otetaan nyt käyttöön meille se "kirpputori" joka vois pyöriä vaikka "kaupparumpu" nimellä Idea

Teistä nuorisosta sitä joku "katastelemaan" ja eihän sitä tarvi nyt 24/7 vahtia kun nyt joskus katsotaan et kaikki OK.

Kukas tääl joskus kauppaili tutkaakin ja nöyrästi kyseli "voinko myydä täällä osiossa kun ei ole muuta tai jotain näin" eli vois olla tarvetta kun pääsis vauhtiin.

Ja tää on nyt vimppa kerta sit kun enää ehdotan tätä Laughing
Takaisin alkuun
Piia&Taavi  

LähetäLähetetty: Ke 23.11.2011 13:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitoksia Maria-Riitalle keskustelun avaamisesta.

Valitettavasti minun täytyy tähän todeta, että tältä istumalta en osaa kertoa, onko kyseinen myyntipalsta mahdollinen foorumille. Mutta selvitellään asiaa =)

Piia
Takaisin alkuun
Maria-Riitta Huhta  

LähetäLähetetty: Ke 23.11.2011 13:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos sitä pidettäis tällä Nuoriso-osastolla, itse en näkisi tässä mitään niin hankalaa??? Koitas Piia "setviä" asiaa ja älä päästä noita miehiä liian helepolla nyt pirät Nuorison työlisyyttä puolellas!!!
Takaisin alkuun
zorro  

LähetäLähetetty: To 24.11.2011 19:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joku viikonloppuleiri olisi mukava: Siellä voisi olla metsästystä, teoriassa ja käytännössä niin, että omaa koiraa pääsisi kokeilemaan metsällä ja joku aikuinen olisi opastamassa.

Toisaalta toko/agilityleirikin olisi mukava Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
ansa  

LähetäLähetetty: To 24.11.2011 19:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mä olisin ollut onnesta soikeana, jos olisin päässyt junnuna jollekin viikonloppuleirille beaglen kanssa. Tai ehkä olisinkin, mutta kynnys mennä "yleiselle" leirille (esim. Kennelliiton/piirin) oli turhan suuri. Kannatan myös ajatusta tällaisesta leiristä, vaikka yksikin yö riittäisi pituudeksi. Ainakin tällaisen mahdollisuutta voisi selvitellä. Jos halutaan esitellä erilaisia harrastuslajeja niin olen vapaaehtoinen kertomaan kaikesta agilityyn liittyvästä Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Pulu  

LähetäLähetetty: To 24.11.2011 20:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Musta toi ois tosi hyvä idea! Very Happy
Piia&Taavi  

LähetäLähetetty: Pe 25.11.2011 7:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitoksia ajatuksistanne.

Kerrottakoon tässä vaiheessa, että leiriä olen itsekin ajatellut tulevaksi, jos siihen löytyy mahdollisuus, mutta jonkinmoista selvittelyä se tosiaan vaatii.

Mutta pidetään tosiaan mielessä tämäkin ajatus. =)

Omien koirien kanssa metsälle menossa on se haaste, että jos koiria on kovin paljon, riittääkö maastoja. Mutta sitten taas näkisin yhtenä vaihtoehtona sellaisen, että ottaisi yhden paikallisen metsämiehen koiransa kanssa mukaan ja seurailisi hänen kulkujaan päivän aikana. Jolloin kuviot sinällään tulisivat hieman tutummiksi.

Itse olen myös tokoillut sekä agiliitänyt jonkun verran tuon oman beaglenin kanssa =)

Rohkeasti tosiaan vain esittämään tässä kohtaa ideoita, ensi vuoden koostaminen alkaa olla nimittäin jo hyvinkin lähellä.

Piia
Takaisin alkuun
ansa  

LähetäLähetetty: Pe 25.11.2011 12:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Leirin suhteen nyt onkin varmaan ihan ok hetki ruveta pohdiskelemaan. Kuitenkin se olisi syytä saada sellaiseen ajankohtaan, että koirien irtipito on sallittua, kun kuitenkin metsästyskoirista on kyse. Eli syksyn puolelle menis, ehkä syyskuulle - tuolloin olisi vielä ok kelit myös muille lajeille ihan ulkosallakin. Metsästyksen lisäksi voisi ohjelmassa olla vaikka mejää ja jo mainitut agility ja miksei tokokin, tai vaikka junior handler. Tai vaikka pari näistä.

Agilityn (ja tokon) suhteen mulla on tosiaan paljon kontakteja täällä päin, ja vähän muuallakin Suomessa. Omassa seurassa koulutan itsekin, enimmäkseen aloittelijoita. Varsinkin jos tapahtuma päädytään pitämään lähelläkään Varsinais-Suomea, niin mua saa kernaasti lähestyä (ja muussakin kuin agijutuissa toki!). Omaa agilitybeaglea ei multa valitettavasti löydy mallikoiraksi, nuoriso ei taida olla riittävän puusilmäistä luulemaan noita collieta beagleiksi, vaikka kolmivärisiä ovatkin Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
kahaltaja  

LähetäLähetetty: Pe 25.11.2011 17:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

noiden kahden leiritoivojan äitinä ja henkilökohtaisena autonkuljettajana, olisin kiitollinen, jos leiriä alettaisi suunnitella Suomen keskivaiheille... Very Happy
Piia&Taavi  

LähetäLähetetty: La 26.11.2011 23:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pidetään tämäkin seikka mielessä =)

Tässä kohtaa muistuttaisin kuiten kaikkia, että mitään varmaa ei vielä ole ensi vuoden ohjelmasta ja leirin toteutumisesta. Katsotaan mitä vuosi tuo tullessaan =)

Mutta olen erittäin kiitollinen näistä ääneen lausutuista toivomuksista ja toivon, että niitä esitetään myös lisää =)
Takaisin alkuun
Piia&Taavi  

LähetäLähetetty: Ti 03.01.2012 14:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Herätelläänpäs vielä tätä keskustelua, jos jollain on jotakin aiheeseen liittyvää mielessä.

Johtokuntahan päätti kokouksessaan julistaa vuoden 2012 teemaksi nuorison. Ensi vuoden ohjelma on suunnitteilla, mutta vielä on mahdollisuus päästä vaikuttamaan tulemaan.

Jos siis sinulla on vielä ajatuksia, joita ei aiemmin ole tässä esiin tullut, niin kerrothan ideasi. Ajatuksia voi kertoa tähän palstalle, puhelimitse, foorumin yksityisviestin tai sähköpostin kautta.

Nyt kannattee rohkeasti kertoa ajatuksensa ja vaikuttaa ensi vuoden tapahtumien kulkuun! =)
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Beaglejärjestö - Foorumin päävalikko -> Nuorisopalsta Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Suomen Beaglejärjestö - Finska Beagleklubben r.y